Jotin's Paranormale Forum
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Ga Terug   Jotin's Paranormale Forum > Paranormaal Forum > Paranormaal algemeen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 03-18-2009, 08:24 PM
smike smike is offline
Registered User

Het is alweer een aantal jaar geleden, maar met pijn in het hart moet ik zeggen dat ik er ooit ook ben ingetrapt. Ik zat in de put en liet me verleiden door eens naar zo'n Afrikaans medium te bellen. Van één keer, kwam twee keer, van twee keer..... en natuurlijk ging het van 500 frank (waren toen nog geen euro's) naar 1000. En, ga zo maar verder.

Natuurlijk gebeurde er nooit wat men beloofd en altijd was er een uitleg voor.

Ik ben er lang ingetrapt en ben er veel geld aan verloren!!! Op een bepaald moment vroeg dat medium me zelfs om een auto voor hem te kopen. Ik was zo verbouwereerd over die vraag, dat ik er geen woorden voor had. Natuurlijk antwoordde ik hier negatief op; waar zou ik in hemelsnaam het geld vandaan halen en als ik dit al had, was ik zeker niet van plan hem een auto te kopen!!!

Toen hij me deze vraag stelde, wist ik wel dat ik werd opgelicht (gelukkig) maar ja, ik was wel al véél geld kwijt.

Ik kan het alleen maar beamen, blijf uit hun buurt!!! Laat hen je geen geld aftroggelen; uiteindelijk gaat het bij hen daar alleen om!

Smike
Met citaat antwoorden
Oud 03-18-2009, 09:43 PM
Roosmarie Roosmarie is offline
Registered User

van de week was er ook undercover in Nederland op, over mediums die mensen oplichten. Het viel me op dat het grootste gedeelte echt buitenlanders waren.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen soms zo wanhopig zijn dat ze het alternatieve circuit in duiken, maar hopelijk blijven ze wel een stukje verstand actief, om zo leed te voorkomen.
Oud 03-10-2010, 05:55 PM
wolfje wolfje is offline
Registered User

ik vind het niet ze netjes en zal je raad opvolgen
Met citaat antwoorden
Oud 03-10-2010, 09:52 PM
jamathi jamathi is offline
Registered User

Ik begrijp dat je wanhopig kan zijn, dat ben ik ook wel eens.

Maar dit snap ik niet zo goed.

Toch heb ik al prive berichtjes gehad, of ik even in de toekomst wilde kijken. En ik ken een forum, waar bijna elke week wel weer iemand post die via magie zijn liefje terug wil.

Nou wil ik ook me liefje terug, maar ik snap niet dat je een vreemde zo maar vertrouwd.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:30 AM.