![]() |
|
|
||||||
![]() |
|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
|
skeeleren
't was een hele korte droom...
Ik was aan het skeeleren en iemand naast mij fietste geloof ik.. Waarheen we gingen weet ik niet.. Ik kijk na een tijdje naar mijn WITTE broek en er zitten (sorry voor het onsmakelijke) verse bloedvlekken in, alsof ik een aantal keer ben gevallen... Ik baalde ervan omdat het een hele goede en fijne broek was...
|
||||
|
||||
|
Marjolein
Je staat in elk geval op eigen benen. Die bloedvlekken zouden kunnen wijzen op misbruik. Het kunnen schandvlekken zijn of iets dat je zuiverheid heeft aangetast. Soms is het ontmaagding of schuldgevoel. Het kan zelfs van jaren geleden zijn. Ken een geval van minstens 30 jaar terug. Maar het kan ook te maken hebben met veel vallen en opstaan want op skeelers rijden is best even wennen. Je schaatst eigenlijk op het droge. (IJs zou dan weer met kilte te maken hebben of isolatie.) De witte broek echter geeft een andere betekenis. Je goede gevoel of vertrouwen is beschadigd.
|
|||
|
|||
|
oke, haha wie gaat er dan ook in een witte broek skeeleren
ik ben anderhalf jaar terug heeeeeel erg onzeker geweest, over alles! m'n opleiding (toen), over m'n thuissituatie (toen), ik had geen werk, dacht dat ik m'n opleiding niet ging halen in 3 jaar (dat is uiteindelijk dus wel gelukt) en daarna, pas geleden dus ging alles supergoed!!! maar nu ik van school af ben vind ik dat wel 'n fijn gevoel en wil ik veel gaan werken, lekker centjes verdienen.. maar ik merk dat mijn onzekere terugkomt (dat zit echt in m'n karakter) dat heb ik onbewust meegekregen van m'n moeder... ik weet dat er wat aan valt te doen, maar het is ook pure faalangst... daar moet ik gewoon overheen stappen..
|
||||
|
||||
|
Ah ja Marjolein, maar op skeelers staan maakt je behoorlijk onzeker. Het leven loopt soms op rolletjes, maar je valt en staat weer eens op.
Gewoon volhouden hoor en je bent niet alleen. Ooit leerde ik rolschaatsen, nou dat heeft wat kapotte nagels gekost van langs de muren krabbelen. Maar koppig volhoudend won ik mijn vrijheid. Niemand heeft het mij geleerd nog gesteund.
|
|||
|
|||
|
nee, je moet het inderdaad zelf doen..
maar bedankt voor de uitleg in iedergeval!
| Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
|