Jotin's Paranormale Forum
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Ga Terug   Jotin's Paranormale Forum > Algemeen > Belangrijke mededelingen
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 06-04-2010, 10:38 AM
MagissaMellenia MagissaMellenia is offline
Registered User

Lieve Jotin,
Je schrijft in een van je antwoorden:

Citaat:
Ooit heb ik een stukje in het Noord-Hollands dagblad gehad waarin ik vertelde dat naar mijn mening 80% van de paragnosten oplichters zijn.
De laatste tijd dat ik nog wel beurzen deed werd dit alleen maar erger en erger.

Daar ben ik het wel met je eens, zelf noem ik me geen medium, ook al weet ik dat ik heldere zintuigen heb.
Nu in twee jaar heb ik twee keer als waarzegster gespeeld op een kunst hobby markt voor een klein bedrag met de zigeunerkaarten.

Gelukkig zijn er veel mensen bij me geweest en me om bewijs vragen. Nu had ik er iets op bedacht doordat ik 3 kaarten ging leggen (verleden heden en toekomst) en vandaaruit mijn verhaal naar hun deed. Zelf probeer ikm zuiver te werken.

Wat ik wel het jammere ervan vind is dat de mensen die zuiver willen werken en het wel kunnen (ook al is de een sterker ontwikkeld dan de andere), ook met een schuin gezicht aangekeken wordt.
Heel erg jammer.

Dat wilde ik eventjes zeggen!!

Vriendelijke groet MagissaMellenia
Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2010, 06:48 PM
JOTIN's Avatar
JOTIN JOTIN is offline
Administrator

Citaat:
Origineel gepost door MagissaMellenia
Wat ik wel het jammere ervan vind is dat de mensen die zuiver willen werken en het wel kunnen (ook al is de een sterker ontwikkeld dan de andere), ook met een schuin gezicht aangekeken wordt.
Heel erg jammer.

Klopt helemaal.
Maar is het niet zo dat de goeden (te) vaak onder de mindere moeten lijden?
Mensen die op dit vlak wel zuiver en verantwoord werken worden vaak over een kam geschoren met diegenen die wel de kluit beduvelen.
We zijn per slot van rekening gewoon mensen en kunnen onze dag wel eens niet hebben.
Wees dan ook zo eerlijk om te zeggen dat er niets doorkomt i.p.v. zomaar wat te verzinnen, iets wat ik op beurzen te vaak ben tegengekomen.

Groetjes JOTIN
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:16 AM.