![]() |
|
|
||||||
![]() |
|
|
Onderwerp Opties | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb geen antwoord op wat dat vreemde gevoel was. ( De loterij was het ook niet )
Maar wat ik wel bijzonder vind. Vorige week maandag besloot is dat het voorgevoel niet kan kloppen en dat die twee stukjes voorspellende droom wel verbeelding zullen zijn. (Ik heb best een goed contact, maar na 5 maanden, besloot ik dat het dus wel niet zal gebeuren) Toen trok ik afgelopen woensdag een tarot kaart. Tarot van isis. Titel : Ster Omschrijving : Deze kaart staat symbool voor hoop, vertrouwen, goedheid en mededogen. Wat er ook gebeurd is of gaat gebeuren, probeer te blijven hopen en te vertrouwen. U krijgt te maken met voorgevoelens, maar laat deze niet beheersen door angst. Maak er op verstandige wijze gebruik van, net zoals van uw inspiratie en inzicht. Daardoor zullen uw talenten zich ook sterk gaan ontplooien. Mede daardoor, wacht u een periode van harmonie, mededogen en eenvoud na een zware periode van emotionele beroering. U zult de geestelijke steun krijgen die u zo hard nodig heeft op dit moment. Alles gaat ten goede veranderen en ook gebeden met betrekking tot gezondheid lijken beantwoord te worden. U zult zich weer goed gaan voelen en dat brengt u zo nu en dan in een dichterlijke bui. Sleutelwoorden : Vertrouwen en hoop, voorgevoelens, dichten, idealisme, schoonheid, esthetica, goedheid en mededogen, inzicht en inspiratie, vertrouwen in het lot, ontplooiing van talenten, eenvoud en harmonie na een zware periode van emotionele beroering, geestelijke steun, goede gezondheid of herstel ervan en verandering in gunstige zin. Die dichterlijke bui is ook leuk, ik had haar twee weken terug een zelfgemaakt gedicht gestuurd. Word vervolgt ? |
![]() |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
|