Jotin's Paranormale Forum
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Ga Terug   Jotin's Paranormale Forum > Astrologie > Horoscopen, Sterrebeelden & ascendanten
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 08-17-2009, 08:58 PM
anval anval is offline
Registered User

mijn dierenriemteken is een leeuw

vergelijkingen die ik heb met een leeuw, is maar heel weinig kwa karakter alleen het streven naar een doel draag ik als leeuw wel mee, in mijn leven had ik en trok ik aan moeder maagd moeilijk karakter haar eigen willetje doordrijven, vader boogschutter plus 2 zussen, vrijgevig komen te sterk voor hun mening op kunnen ook het tegenovergestelde zijn en vallen in een zeer emotionele toestand,een zus schorpioen lief denk te veel na over de dingen in het leven,makkelijk in de omgang als ze een partner had gaan ze er honderd procent voor,
een zus vissen twijfels, trek zich snel terug in haar eigen schulp, stil verlegen, volgende personen die ik ook nog aan trok waren tweelingen heel leerzaam, duidelijk taal spreken, moeilijk als partner maar niet als vriend, ram kan liefdevol zijn
houd vast aan zijn vrijheid, kan koel zijn in de liefde, trouwe vriendschap,waterman, koel, domenant vrijgevig,
meeste trok ik uit deze sterrentekens aan schorpioenen,boogschutters,weegschaal
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:45 AM.