![]() |
|
|
||||||
![]() |
|
|
Onderwerp Opties | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
|
Pendelen
Hi ik ben sinds kort maar eensl gaan pendelen. Dit deed ik al een tijdje intuďtief, met een vis loodje van 40 gram. Hij draaide of ging heen en weer. Ik heb het pendel boekje bij bol.com gekocht. Heel goedkoop, incl. verzenden 14 euro. Hier zitten ook kaarten bij. Vaak stelde ik vragen met mijn gedachte en dan kreeg ik antwoord. Ja of nee. Er zit ook een ouiga bord bij. Daarmee kun je leters doen. Maar daar hou ik mij buiten. Alleen voor heel belangrijke vragen. Die ik geen eens stel. Vaak weet ik het al intuitief. En nog veel meer. Ik denk en vraag het in gedachte. Ik ben altijd sceptisch geweest, maar dat is veranderd. Ach wie weet vind ik nog een witte heks geen zwarte. Die kwam ik in het verleden al genoeg tegen en toen deed het mij niets totdat je kwetsbaar word en dan is er koffie. Voorlopig blijf ik alleen, dat is beter
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Op ieder potje past een dekseltje, maar soms duurt het even voordat je elkaar tegen komt.
Je kunt echt haast overal mee pendelen. Ik ben er een tijdje mee bezig geweest, maar het ligt nu weer op een plekje te rusten totdat het weer mag zijn.
|
||||
|
||||
|
inderdaad kan je overal mee pendelen.
Ik gebruik zelf geeneens een pendel, maar let dan op het gevoel in mijn hand ;-) En duur hoeft een pendel ook niet te zijn ;-) Het gevoel ermee is vele malen belangrijker en of je het zuiver blijft gebruiken.
| Weergave Modus | Stem op dit onderwerp: |
|
|
|